tiden rinner iväg

Aaaah, vad tiden ska gå fort!
En vecka har redan gått, i morgon åker mormor och morfar hem igen. Men det var supermys att dom ville vara här och hälsa på! Vi har mest hängt på stranden och ätit gott på mysiga resturanger som ger oss gratis efterätter och ouzo. Mums!
Men det var kul att ni var här och hälsade på! Tack!

I morgon har Susannah och jag planerat en tripp till Paralimni. Jag ska vara med och hitta någon bra frisör till henne där. Så i morgon har vi planerat in att käka frukost på morgonen! Så vi hinner hem sen till eftermiddagen då det är dax att jobba igen.

I dag på jobbet var det riktigt segt. Inte mycket kunder alls. Så dom som var där fick desto mer service då vi alla ville ha något och göra.
Så det vart mycket hänga gubbe och många teckningar målade. Det märks verkligen att högsessongen börjar ta slut... :(

Och i morgon kväll tror jag att jag kan berätta om min lilla hemlis.

Nu ska jag sova, så jag kan komma upp i morgon. Har ju vissa problem med tidiga morgnar nu för tiden då jag helt har vänt på dygnet.

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0