sena kvällar, tidiga mornar

Hemma från jobbet nu, suupertrött. Vart sent hem i går. Somnade nog inte förens runt 11 på morgonen. Vi hade en "personalfest" inom Guru, så alla kockarna, bartendrar, servitriser mm var med. Även lite av personalen från Nicosia´s Guru var där. Vi träffades allihopa i Ayia Napa på en klubb som heter Castle Club. Där var vi på VIPen och vi hade allihopa Guru-kläderna på oss. Och det var så sjukt kul! När vi kom tebax till Protaras gick några av oss ner till stranden och badade.

Att gå till jobbet klockan 18 var dock inte riktigt lika kul.
Men nu har jag kämpat mig igenom det, och i morrn är jag ledig! Ska bli sjukt skönt!
Då ska jag och Susannah som oxå är ledig i morrn, åka in till Larnaka. Så det blir en tidig morgon. Men det kan det vara värt! Kommer nog bli supermysigt!

Så nu ska väl jag försöka sova, eller försöka, ja kommer nog somna riktigt lätt i kväll!

Här kommer lite bilder från i går kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0