roadtrip Cypern

Har varit ledig i dag. Gick upp tidigt (08.30), då gick faktiskt Susannah och jag till hotellet och åt frukost! Underbart, var så sjukt längesen jag gjorde det!
Sen tog vi 11bussen mot Larnaka. Hade verkligen en toppendag i Larnaka, shopping god mat och frappe, såklart.
När vi skulle ta bussen hem, runt 18.00, så såg vi bussen mot Limasol stå vid busshållsplatsen. Så vi skojjade lite om att, ja men då tar vi och åker dit! Det slutade med att vi åkte med bussen mot Limasol. Det kan ju vara kul att vara där oxå! Så efter ca 1h och 15min var vi i Limasol!
Så vi gick omkring lite där och lyckades hitta lite affärer som var öppna. Sen satte vi oss på en pubb ett tag och pratade.

När vi tänkte att de kunde vara dax att åka hem var det desto svårare. Eftersom bussarna hade slutat gått. Så det var taxi till Larnaka, eftersom taxichaffören var säääker på att en buss skulle gå till ayia napa därifrån. Men hoppsan, det gjorde det ju inte. Haha, så det var jakt på taxi i Larnaka oxå, men tillslut lyckades vi hitta en taxi som var ledig. En riktigt kul dag! Älskar att göra saker oplanerat sådär, frihetskänsla! Och lite spänning :)

Nu sitter jag i lägenheten med en väldigt busig katt som springer runt och hoppar på allt som den kan få tag på. Men är man kattunge så är man :)
Väldigt söt är hon i alla fall, och det kommer bli jobbigt att skicka iväg henne sen! Kan berätta hela historien nästa gång om hur det gick till att vi tog hem en kattunge :)



oxå en fin bild på Roland, Beda och mig från jobbet, efter bröllopet som varit på jobbet var några av barnens leksaker kvar...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du får ta med henne hem till sverige när du kommer hem igen :P det borde väl gå? hihi

2011-10-18 @ 12:19:36
URL: http://milleruddan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0