grab somebody sexy..

Åh herregud vad det var svårt att ta sig upp i morse. Haha, stackars Susannah fick kämpa för att få upp mig. Men till slut så.
Det var nästan olidligt varmt i Paralimni, men vi överlevde allt hettan och tog oss hem runt 1.

Resten av dagen har jag inte gjort mycket av värde, läst lite bok. Tänkte dra mig ner mot poolen men orkade inte riktigt. Haha höjden av lathet.

I kväll blir det Napa med bästaste tjejerna! Vi ska möta upp Robin där som snart ska hem till sverige!

Nu för tillfället sitter jag redo för jobbet. Jag och Beda har fixat oss iordning ovanligt bra i tid. Så nu väntar vi mest på att tiden ska gå så vi kan börja vandra mot jobbet. Tror inte det blir mycket i kväll heller. Tråkigt! Så får väl hålla tummarna på att lite folk hittar till Guru i kväll.
Nu när den superfina strandpromenaden är så fint upplyst känns det som om lite fler folk kommer att gå förbi Gurun. Så då borde dom ju vilja komma in och ta en drink tycker man ju! ;)

Hoppas ni alla har haft en bra dag!


studenten <3

Kommentarer
Postat av: Sussie

Har precis hämtat och skjutsat hem mormor och morfar. De var såååå nöjda med sin Cypernvecka. Fin bild på bloggen, särskilt bilden till väster på bilden. Ha en fortsatt härlig Cypern-"semester".

2011-09-19 @ 19:59:39
Postat av: Emma | Blivande mamma BF 6nov

EMMA! Du glömde hemlisen!

Kram

2011-09-20 @ 13:30:48
URL: http://nikoba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0