tiden rinner iväg.

Nu har det tagit altför lång tid sen jag bloggade senast, igen. Har ingen riktig blogglust och har inte mycket att skriva om heller för den delen. Eller, igentligen har jag massvis att skriva om, men det är inget jag vill eller ska lägga upp på bloggen.

Allt flyter på som vanligt här på cyprus. Det är soligt, även om det faktiskt har regnat några gånger nu. Första gången sen ja kom hit faktiskt. Helt otroligt!
Det blir bara färre och färre gäster på jobbet så det märks att sässongen börjag gå mot sitt slut..
Vad jag vet nu så kommer jag att åka hem ca den 15 nov, vara hemma i sverige en vecka. Sen drar jag tillbaka till cypern för att jobba i huvudstaden här, Nicosia. Där ska jag jobba på Guru Bar.

I dag jobbar jag splitt. Så jag jobbade först 09.00 - 13.00 nu är jag ledig fram till 19.00, så hoppas jag på att jag kan sluta ca klockan 24. Vore skönt att sluta tidigt faktiskt! :)

Hoppas ni har det bra därhemma!!

Massor med kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0