yes boss

Snart är jag i sverige igen! hihi, ser verkligen fram emot det!
Min bästaste Pappa i hela världen ska komma och hämta mig i stockholm! Underbart!
Sen ska det spenderas 10 dagar i sverige! Så himla mycket jag vill hinna med! 

I dag när vi kom till jobbet, fick kämpa för att inte blåsa bort på vägen dit! För jäklarns vad det har varit blåsigt i dag, insåg vi att det tydligen har ösregnat i natt. Det var blöta soffor/covers, och allt var sandigt. Detta sandregn. Helt sjukt. Våran vit-tvätt hängde även ute på ballkongen i natt. den var brun av all sand. Kul kul!

Som sagt, med all blåst som det var i dag, och med tanke på att vi är en uteresturang, så var vi chockade att vi ändå hade 3 bord i dag!

På tisdag natt/onsdag morgon reser vi mot sverige!


Snygg bild på snygga föräldrar! :D

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Vi håller med, en himla bra bild:-) Såklart att vi längtar efter dig nu!!!!!!!!!!!!

2011-11-13 @ 20:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0