Sexy and i know it

Har nyss varit ute och faktiskt hittat ett supermarket som var öppet! Så nu kunde jag äntligen fylla på min mobil med lite pengar.

På jobbet så är det storstädning som gäller nu. Innan stängningen av hotellet som sker den 13.
Den 14 är det personalfest. Verkar som om det kommer vara superkul! Det ska vara buffé (viktigt viktigt med mat!), lotteri mm. Kommer nog bli superbra! Jag har ju en ny snygg klänning så det blir super! ;)

Våran katt har även hittat något som är himla kul. Hon klättrar upp i gardinerna och sätter sig på träribban som är ovanför. Sen kommer hon ju inte ner så hon sitter där och piper.
Den 14 ska hon flytta till sin familj. Tror det kommer bli superbra!

Hoppas att ni alla har det super därhemma!
I morrn ska jag försöka komma ihåg att ta med kameran till jobbet så jag kan fota lite!

Kram!

var tvungen att ta kort på katten som precis klättrade upp i gardinen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0