hemma

Sitter hemma i sänna i soffan fram för en brasa. Nu känns allt som vanligt igen. Känns nästan som om jag inte varit borta mer än en vecka. Även om en massa saker är nya här hemma! Det har målats om köpts nya saker och fixats utomhus.
Det som var jobbigare än jag trodde var att se bort mot hörnet där mina älskade kaniner bodde. Se hur buren var borta och se gravarna där bakom.

Vaknade klockan 12. Skönt att få sova ut! Mamma hade tagit ledigt i dag, så när jag kom upp så hade hon kommit igång med att baka äppelkaka och saffransbullar <3 Så vi lyssnade på julmusik och hade det supermysigt!

Vart även en massa god mat i dag som pappa fixade, så sjukt gott!

Måste även med sorg i hjärtat säga att min kära bärbara dator för tillfället fått för sig att leva sitt eget liv. Vilket jag inte tycker så mycket om. Öppnar bara vissa program, - när den har lust. Blir helt svart ibland, låser sig ibland, mm.
Helt klart så kände jag att den tagit sig aldeles för mycket eget initsiativ. Så nu har allt jag har kärt på den , -bilder och filmer, sparats och datorn håller på att återställa den. Den kommer alltså att vara som när jag köpte den i minnet. Allt installerat mm = borta.

Annars känns allt som vanligt. Känns i alla fall otroligt skönt att få ta det lite lungt i 10 dagar nu. Tror dom kommer att gå snabbt förbi!

kram kram

Lägger upp en lite random bild på kossor som jag hittade på mammas dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0