spindelutrotaren

Underbaraste modigaste Cissi! Ni ska bara veta vad modig hon var i går! När jag kom från jobbet redo att åka in till dom till Ayia Napa, så var Cissi och Beda redan hemma!! Så det vart ingen utgång för mig, tyvär!
Men i alla fall, när vi kom in så var den där jävla spindeln i badrummet, igen!
Fast när man har en aningens full Cissi med sig behöver man ju inte vara rädd. Hon tog en soppkvast och började jaga spindeln, som typ började jaga Cissi/soppkvasten! Superläskigt! Så när spindeln sprang ut ur badrummet så hoppade jag och Beda upp på varsin säng. Men Cissi som var så sjukt modig fick till slut tag på den. Så nu är den död. RIP.
Det känns faktiskt sjukt bra att vara av med den! Kan man ju kanske sova utan att vara livrädd att det ska komma en stor spindel krypandes.

I dag ska det tydligen vara full fart på jobbet. Ska vara en fest tror jag, tror det ska vara en möhippa där. Kan bli kul! Skönt att ha lite att göra på jobbet i alla fall!

För tillfället regnar det faktiskt lite här, skönt! Så sjukt varmt så man håller ju på att gå under! Men man ska kanske inte klaga! Underbart är det i alla fall.

Och jag är så grymt sugen på marabou! Saknar det riktigt mycket! Ska försöka ta mig in till Ikea någon dag, tror dom har marabou! Fast tror att den enda staden med Ikea är nog Nicosia, och det tar typ lite mer än 1timme med buss tror jag. Så får väl ta det en dag när jag är ledig!

Massa massa kramar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0