i dag

I dag har ja varit ledig, så vi har tagit det lungt hela dagen. Så vi vaknade ganska tidigt ändå så vi hann till frukosten sen vilade vi oss och packade lite, sen gick vi iväg och åt mat vid 11.30. Sen drog vi iväg till Ayia Napa och la oss vid Nissi Beach och solade. Supervarmt, och jag är inte riktigt så himla bra på att ligga still och sola så det vart lite långtråkigt. Men det var lite skönt ändå.

Sen har jag och Cissi dragot på oss någon jäkla ögoninfektion nu, så vi har varit hos läkaren på hotellet och fått ögondroppar mm. Så nu ska vi bli friska förhoppningsvis.

Så i kväll blir det inget jobb för mig och Cissi, eftersom det smittar så himla lätt. Supertråkigt då man inte känner sig särskillt sjukt, förutom att ögonen är lite röda. Men men.
Vi kommer väl att få jobba så det räcker och blir över ändå lite senare ;)

Det vart lite bilder tagna i går oxå, Så tar och lägger upp några.
Dom bilderna vi tog från utgången i torsdags så finns ju alla bilderna på facebook, så dom behöver jag kanske inte lägga upp här! ;)

Men bilderna kommer i nästa inlägg! :)


Tog en bild på Anna (grannen) när vi gick hem i torsdags. Hon ville prova och dra upp proppen ut fontänen, men det lyckades inte riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0