wonderful surprise

Det kan ju inte bli bättre än att vakna upp och se en klarblå himmel och solen som skiner för fullt! underbart! :D

I dag har jag inget speciellt planerat, ska väl försöka plugga lite, sen ska jag leta fram kläder tills i morrn. Då ska jag Lollo och Mille iväg och fotograferas :) Är otaggad på själva fotograferingen, men det ska bli superskojj o träffa Mille o Lollo igen! <3

Nu ska jag ut och gå i det underbara vädret! Tycker det är sååå längtråkigt och gå ut och gå. Speciellt när man är själv. Skulle hellre ut och springa, men jag har noll kondis... Så kör på att gå nu ett tag, men har tänkt att försöka komma igång med springadet så fort snön försvinner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0