träningsverk.

I dag när det var så fint väder så kände jag att jag inte kunde sitta inne på träningscykeln. Men jäklarns vad det blåste ute!
Gick i alla fall en runda först, sen kände att jag inte ville gå in riktigt än så tog cykeln och skulle bara cykla en bit. Men så hittade jag en grusväg som var fri från snö så cyklade in på den i stället för på asfaltsvägen. Kände igen att jag cyklat där med min pappa för massa längesen, men kom inte ihåg alls om man var tvungen att vända eller om man kunde cykla runt på näge vis. Men var i alla fall supermysigt och det var så himla skönt ute, hade ju vårjacka på mig till och med!
 Haha, men jag har verkligen ingen koll på när det är dax att vända, så vart en himlans långtur, för när jag kände att jag kanske skulle vända och cykla hem hade jag redan varit ute i ca45 min. Jag kommer att ha sån sjuuk träningsverk i benen i morrn efter alla dom där backarna jag cyklade uppför! Var helt slut när jag skulle cykla i motvinden på asfaltsvägen hem!

Nu har vi ätit kvällsmat, pappa hade ju köpt med sig rökt renkött med hem <3 Så himla gott!
Ska väl sätta mig och läsa något kapitel i företagsekonomin, sen ska ja lägga mig i sängen och kolla på en film tror jag. Känns som en bra idé! :)

Hoppas ni alla har haft en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0