sämsta planeringen

Åååååh, va arg jag blir på mig själv!!!
Hade planerat att ja skulle följa med Lollo i morrn när hon tävlar och hjälpa till och vara hästskötare då.. Men hade helt glömt bort att jag lovat att hämta hem pappa då... Och har tyvär ingen mer bil hemma heller.. När jag för en gång skull ska iväg!

Måste bli bättre på att planera, eller skriva upp saker kanske. Men det hör kanske ihop..

Har i alla fall tränat nu. Lollo och jag taggar till vårruset! Och känner att jag verkligen behöver komma igång med träningen om jag ska hänga med henne! Haha, hur ska jag orka springa 5 km utan att vara heeelt död på slutet? Skulle nog inte klara det som det är nu i alla fall. M¨ste bara kolla upp när det är, har inte riktigt någon koll än. Vore ju även kul att få ihop så man blir en grupp, så man får en gratis fika-korg, haha!

Nu ska jag in i duschen. Hörs kanske senare!

Kommentarer
Postat av: warnmark -foto, shopping & hälsa

Sv; Då dyker det upp i bloggen sen. Hihi :))

2011-03-19 @ 22:50:16
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: Maya

Hurtigt! ;D

2011-03-20 @ 10:45:07
URL: http://mayaolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0