pluggdag

Den här dagen får väl helt enkelt att bli en pluggdag! Kan behövas!
Känner hur den här bloggen helt plötsligt förvandlas till en pluggblogg, haha. Förlåt, men om allt går som det ska, så är pluggandet klart till i sommar!
Och då hoppas jag på att kunna skriva om massor av träning, mysiga grillkvällar och massvis utan hästar! Och i allt det där ska ju förstås mina underbara vänner vara med! Kommer bli en toppensommar!

nu ska jag sätta mig och plugga, har 4 kapitel att gå igenom tills tentan på onsdag, börjar känna att det kan bli aningens tajt med tid! Men vi får väl se hur det blir!

Ha en bra dag allihopa!


Kommentarer
Postat av: Lollo

haha jaa! Den här sommaren kommer bli oförglömlig!! Kommer bli Awsome!! <3 <3

2011-03-20 @ 21:40:57
URL: http://www.nattstad.se/louisebrantsberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0