plättar

Nu har Becka precis åkt och jag står och steker plättar! :) Mums! var längesen! Måste ju säga att jag är grym på att steka plättar! Fast det är kanske inte så svårt i och för sig, men ändå!

Har inte hunnit med att cykla i dag, men var ute och gick en sväng mellan att jag hade skrivit tentan och att Becka kom. Så det får väl bli min träning i dag. Blir nog ingen ork till det i kväll.

I morrn hade jag tänkt att sätta igång med pluggandet i Företagsekonomi B, är taggad! Nästa vecka på onsdag är det dax för nästa Tenta! Usch, känns som om det är lite för tajt med tid, men det fixar sig väl!

Nu ska jag vispa lite grädde till plättarna, för det måste man ju ha! Nyttigt och bra, eller hur!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0