och jag älskar livet

Har fixat ett 2 månaders jobb nu, i Askersund. Blir typ sommarjobb, bara det att jag kan få möjlighet att fortsätta jobba där efter sommarjobbet. Känns bra att i alla fall ha ett jobb nu! Även om jag får vänta ett tag på att börja.. Men då får jag i och för sig tid till att plugga klart. Så kan nog vara bra.

Nu ska jag äta lite mat, sen ska jag städa lite. Duktigt duktigt!
Sen ska jag cykla lite på tränmingscykeln, eller om jag tar och går en sväng igen, hela 8grader varmt är det ute nu! :D Så nu håller vi allihopa tummarna för att det ska fortsätta så här! Ingen mer snö nu, den får vänta tills nästa vinter! :)

Ska kanske ta och baka något oxå!? Allt för att skjuta upp pluggandet ett tag ;)


Kommentarer
Postat av: Lollo

Åh va härligt!! Perfekt!! :D

haha du dom där 8 graderna har gått o gömt sej! Känns som 0 gradigt! Askallt när det blåser så >.<



Åh baka Brownies och kom hit sen! ;)

2011-03-21 @ 14:52:26
URL: http://www.nattstad.se/louisebrantsberg
Postat av: Maya

Åh GRATTIS! :D

Ja, Mer vår till folket! :D



baka Brownies och kom HIT sen! ;)

haha

2011-03-21 @ 16:48:31
URL: http://mayaolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0