im no superman

Tjohoo allihoppa! :D

Masade mig upp vid klockan 8 i morse, inte jättetidigt kanske. Men tidigare än vanligt i alla fall. Man Behöver ju inte gå upp aldeles för tidigt i onädan! ;)

Har i alla fall pluggat en stund, nu ska jag ta lite rast nu. Tänkte försöka gå ut och vara händig och såga till lite klossar till kaninburen. Klossarna är lixom burens fötter, och dom förra har gått sönder. Det där med att såga och spika är inte riktigt min grej! Haha

Jag hör av mig lite senare, så får vi se om alla fingrarna är kvar! ;)


Kommentarer
Postat av: Lollo

haha duktigt! ne det skulle inte ja heller göra!! <3

Åh, vilka minnen! <3

2011-03-23 @ 13:08:05
URL: http://www.nattstad.se/louisebrantsberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0