god morgon!

Det ligger snö på backen här hemma!!!
Inte mycket, men ändå, det ligger ett litet tunt snötäcke på marken. Åååh, vad sånt här är jobbigt, när man riktigt vill ha vår, och får se hur fint det kan vara, osså helt plötsligt snöar det igen.

Men, får väl tacka vädergudarna för det var ju ändå inte mycket snö som kom. Så det försvinner väl fort!

I dag ska jag plugga, Måste verkligen sätta mig ner och plugga massvis i dag! Är så mycket som ska in i huvudet!

Hoppas ni får en bra dag allihopa!

Kram!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Ja snälla! Skicka alla bilder du har!

Vore supersnällt!!

2011-03-28 @ 13:11:00
URL: http://www.nattstad.se/louisebrantsberg
Postat av: Lollo

Jaaa verkligen! O behöver någon som smörjer mina sakor! ;) haha :P

Duu förresten! Skulle du komma någon gång i veckan? Eller annars nästa vecka :D för jag har PW lördag-onsdag :) Kan du komma på förmiddagen för har 2 hästar var då ;)

Alt så tror jag att jag är ledig nästa onsdag :) Slipper vi stressa med hästarna :D <3

2011-03-28 @ 15:30:48
URL: http://www.nattstad.se/louisebrantsberg
Postat av: Lollo

Oj glömde svara luvafärg :P ja vet inte... Antingen en helt svart utan kantband eller så. Som passar till det mesta. Eller en helbrun...

Sen vore det ju snyggt men någon färg men då måste vi kanske kolla vilka schabrak som funkar med den färgen så ja inte säger röd och sen skär det sig supermycket! :D Bäääst du är! Väntar spänt på första luvan!

2011-03-28 @ 16:23:48
URL: http://www.nattstad.se/louisebrantsberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0