Förlåt min frånvaro.

Förlåt, men det har hänt så mycket nu på sistone så jag har inte hunnit med/orkat blogga. Har inte riktigt haft någon inspiration till det. har haft så himla mycket i huvudet som jag har behövt lite tid på att tänka igenom och saker som har hänt som jag har behövt bearbetat och hinna känna efter hur jag igentligen känner. Kan väl inte säga att jag kommit fram till något.

Har suttit och pluggat större delen av dagen, gjort lite småsaker imellan bara för att inte bli alltför trött i huvudet. Skulle igentligen ha spenderat dagen med mina underbara vänner Lollo och Mille, men var tvungen att hoppa över det i dag. Trodde att jag skulle ha tentan nästa vecka, men den visade sig visst vara på onsdag. Jaja, får plugga allt vad jag kan i dag och i morrn så får ni väl hålla tummarna för mig!

Har dessutom flera nätter i rad, vaknat mitt i natten av mardrömmar! Usch, jag tycker det är jätteläskigt! I natt drömde jag tillexempel att jag sprang i skogen och var jagad av någon/något (?) och försökte skrika, men jag kunde inte. Jätteläskigt faktiskt! usch usch! Någon som kan tyda drömmar? Eller betyder det inget med en dröm?

Nu ska jag fortsätta plugga, och jag ska även försöka bli bättre att blogga nu igen, jag som var på g där ett tag! Men blev glad när jag såg att det var så många som ändå fortsatt kika in och kollat efter uppdateringar! Jag ska bli bättre, lovar!

Kram!



Mina underbara vänner <3

Kommentarer
Postat av: Lollo

ja visst är dom för sööta!!

Bra att du börjar uppdatera dej! ;) va är det för massa som hänt? Något jag inte vet? Jobb?

2011-03-07 @ 16:01:11
URL: http://www.nattstad.se/louisebrantsberg
Postat av: Maya

Usch då, det låter inte roligt :( däremot är det ju en snygg tjej i bakgrunden på båda bilderna :p haha

2011-03-07 @ 17:14:07
URL: http://mayaolivia.blogg.se/
Postat av: Lollo

haha x) skönt att ja fortfarande vet allt om dej! Inget nytt inte :) Utgång i Helgen? Vill ju träffa dej! Tävlar på söndag men antingen fredag eller nykter på lördag ... är ju the studio besök på lördag :)

Ja visst blev hon himla snygg på kort!! Vi får göra en photoshoot dag snart emma o fota ridning och lite porträtt på dom!

Jaa jag kan försöka fota bönis lite imorn :) Ska försöka hinna med det :) <3

2011-03-07 @ 21:56:20
URL: http://www.nattstad.se/louisebrantsberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0