and im on

Nu jäklar! Haha, har letat fram virksakerna här hemma. För här ska virkas hästhuvor! Måste bara ha en mall att svirka efter först...
Ska kolla med bästaste Lollo om hon har nån huva hon kan lägga undan ett tag som jag kan ha som mall! Superskojj! :D

har ingen häst att virka huvorna till, men det gör ju inget! Jag får ge Lollo allihopa :) Så får hon marknadsföra mig sen på alla tävlingarna så vill alla köpa mina huvor sen! Great! ;)

Nej, men ska i alla fall försöka komma igång med och virka först, har inte virkat sen syslöjden i typ, 9an?!

Nu ska jag försöka lite och se, kanske har lagt ner idén innan jag går och lägger mig i kväll, beror på hur bra det går ;)

Någon med erfarenhet av att virka hästhuvor?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh va roligt!! Låter superduper! Klart ja lägger undan en luva till dej! Du kan få en av mina favvoluvor! Så får du den som har bästaste formen!

Grymt! KOmmer ha snyggaste luvorna i världeN!! <3

2011-03-17 @ 22:46:09
Postat av: Lollo

Åh va roligt!! Låter superduper! Klart ja lägger undan en luva till dej! Du kan få en av mina favvoluvor! Så får du den som har bästaste formen!

Grymt! KOmmer ha snyggaste luvorna i världeN!! <3

2011-03-17 @ 22:46:26
URL: http://www.nattstad.se/louisebrantsberg
Postat av: Beatrice

Hej



Har du en bra beskrivning till hästhuva.



Får du gärna skicka till mig.

2011-08-20 @ 17:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0