Yeah *3

Hade en superkul kväll med Julia i Ayia Napa i måndags! Var riktigt kul! Otippad utgång, hon kom förbi jobbet när vi höll på att stänga och ville ha med någon till Ayia Napa, inte kan man väl säga nej då?

Superkul var det, även om vi inte riktigt var någonstans och riktigt partade, vi var mera överallt..

I dag är jag ledig, så jag ska gå och lägga mig tiiiidigt!!! Underbart! Så ska jag städa lägenheten i dag oxå! Behövligt! Nu har jag precis skypat med pappa, farmor och farfar! Så himla kul och få se och prata med dom!

Lägger upp lite snyggbilder på mig och Julia och en typ dörrvakt vi träffade i napa!







Sen vill jag tillägga att jag gör annat än att festa oxå. 8 timmar om dagen så jobbar jag faktiskt! ;)

Har det så sjukt bra här borta i cypern, men jag saknar er alla därhemma så grymt mycket! Skulle så gärna vilja vara med på klassfesten <3 Ni får väl sätta upp en bild på mig på bordet, eller på kungen när ni spelar kubb. Älskar er mest! Kram!

Kommentarer
Postat av: Maya

Haha det var en bra idé! :D Ska skriva ut en bild på dig ;D

2011-06-02 @ 14:44:58
URL: http://mayaolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0