full ös..

ujuj, fullt upp är det!
Förlåt för den dåliga uppdateringen man har inte riktigt haft tid till att sätta mig vid datorn. Men det är superskojj och jobbet går superbra! Trivs så himla bra på Guru och med alla jobbarkompisar! Så himla bra team är vi!
I går vart det sent på jobbet. Var ett grekiskt bröllop med över 100personer. Slutade inte förens vid 4 i natt. Men i dag är jag ledig! Underbart! Så i dag ska jag ta en promenad till Lidl, <3 Haha, Sen i kväll är det Agia Napa som gäller! Hoppas på att kunna träffa några örebrovänner som är där nu. Har pratat om det i alla fall, men det är ju inte alltid så lätt att hitta folk i Napa.

Varmt är det i dag i alla fall. Helt olidligt när blåsten försvinner. Men har nyss pratat med pappa på skype, han sa att det regnade och var 12grader! Så jag ska kanske inte klaga ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligt! Ja, här är det värsta skitvädret. Supertrist^^ hoppas att du har det toppen! :)

2011-06-19 @ 22:01:24
Postat av: Maya

Från maya^^ haha

2011-06-19 @ 22:02:05
Postat av: CO

Var verkligen ett nöje att träffa dej i Napa, du är verkligen en härlig tjej :) njut av värmen!

2011-06-21 @ 20:24:42
Postat av: Kattis

Åh, vad härligt du verkar ha det!! Vilken tur att du åkte iväg!! Blås hit lite värme, vet ja!!! =) Ha det bäst nu! =)

2011-06-22 @ 18:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0