träningsverk, pepparkakor och kusiner.

Jag måste verligen vara sämst! Haha, sån jäkla träningsverk jag har xD Haha, i ryggfileérna, armarna, benen, mm, mm ;) Haha, dax att börja träna? Ja! Nån som är på?

Har inte gjort mkt i dag, har gjort fint hos kaninerna i alla fall. Så dom vart glada, hoppas jag i alla fall. :)
Sen har jag och mamma bakat pepparkakor och jag fixade lite glasyr och målade dom så fina såå! Kan kanske lägga upp en bild på dom i morrn!
Fick även reda på att kusinen och faster från göteborg kommer och hälsar på i morrn, dom var taggade på en spark tur, haha, vilken tur för dom då att jag råkar vara expert på det ;)
 Nej, men det ska bli kul och få träffa dom lite igen!

Nu ska ja kolla på Eclipse. <3

Nattinatti alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0