super-jätte-tidigt.

Klockan är jättelite.

Och jag är uppe!! Helt sjukt! Vem går upp såhär tidigt frivilligt? Tydligen jag.. usch usch. Jag gillar mer att sova faktiskt.
Klockan 05.30 gick jag upp! Och det här gör jag bara för att åka in till gymmet!? Haha, nej ännu mera sjukt.

Men, Nu har ja beställt tid, och enda tiden som fanns, var klockan 8 på morgonen, så 8 på morgonen it is!

Det kommer bli grymt, på alla sätt och vis ;) Ska in till Örebro och hämta upp Lollo nu.

I kväll ska vi tagga utgång, ska bli superskojj! Är taggad!

Det här vart ju ett väldigt punktformat inlägg, men dom kan allt vara roliga dom med! Får väl skylla på den tidiga morgonen.

Ha det så bra alla!

Kommentarer
Postat av: maya

Fasiken vad du är hurtig!! :P Superduktigt ju! Tänk bara om jag åxå kunde vara så hurtig^^ <3

2011-01-18 @ 14:13:02
URL: http://mayaolivia.blogg.se/
Postat av: Lollo

Uppdatera!!!!!!

2011-01-20 @ 14:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0