Snöspindlar?

Hej på er mina underbara bloggläsare!! :D

jag är på väg att sova, skulle bara stänga av datorn först...
Men, var bara tvungen att skriva om min otroligt spännande upptäckt. Skulle ut och låsa garaget nyss, och på vägen tillbaka in, såg jag en spindel i snön, finns det verkligen snöspindlar?

Jag menar, hur överlever dom kylan? Dom är ju supersmå, och kan väl inte hålla kylan ute? Stackarn kanske bara var vilse förstås... Jag tyckte i alla fall att det såg lite ut som om han frös, men eftersom jag inte direkt är något stort fan av spindlar så hade jag ingen vidare lust att ta in honom i kylan.
Tycker i alla fall lite synd om den.

Jaja, nu ska ja sluta bekymra mig allt för mycket för den lilla spindeln och försöka sova. Även om jag inte är trött. Måste verkligen försöka ändra min dygnsrytm.

nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0