shopping, jobb och nästan gym.

Vissa gym passar ju bara inte alla.

Nej, Lollo och jag har hittat ett annat gym som vi ska prova i stället, det gymet som vi hade i tanken gick vi bara in på, och sen var det bara att vända. mer än så säger jag nog inte om det. Men vi kämpar vidare och ska försöka  hitta ett mer passande gym på torsdag. På´t igen bara!

Så åkte vi till marieberg och han handla lite innan Lollo började jobba. Så nu är det fixat och jag ska provjobba där. Kommer bli super tror jag!

Sen har Lollo och jag även smitt undebart bra planer, och jag tror att det kommer bli super! Så himla taggad, 2011 kommer att blli bästa året! Det blir ju vad man gör det till, eller?

Sen har jag även kommit på, jag har i dag exakt en månad kvar på mig att vara tonåring, sen är jag... ja, vuxen? Blir man det då? hjälp. haha, jag kan ju inte vara vuxen.

Sen fyller ju även min kära vän Emma Kaufeldt 21 år i dag. Grattis!

Nu ska ja fortsätta kolla på Kommissarie Lewis.

I morrn ska jag på introduktionskurs för företagsekonomi som jag ska börja plugga. Ska bli kul, jag är faktiskt riktigt taggad!

Ha det så bra alla!


En lite random bild på mig och Boo, som blir instruerade av Monty Roberts!


Kommentarer
Postat av: Maya

Najsigt! Oj oj vilka planer ni smider jämt ;D

2011-01-12 @ 11:12:32
URL: http://mayaolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0