massor med jobb! <3

Nu känns det super!
Ska jobba i alla fall minst 4 veckor på Delibake! Och nu är första veckan avklarad! Det är från och till ganska svårt, men det börjar gå bättre och bättre!
Och inte en enda kaka har jag ätit, strong!!

I morgon ska jag jobba i kiosken i marieberg, men börjar inte förens vid 11 så jag får i alla fall lite sovmorgon! Behövs verkligen! Men jag är så taggad, så himla kul och ha lite jobb nu!!

I kväll ska jag ta det lungt! Kolla upp lite till med pluggandet, vart lite strul med CSN nu, jag saknar tydligen 10p för att få studiemedel, Är det inte sjukt? Så nu funderar ja lite på om jag ska plugga någon liten kurs extra.. Får se om ja hittar någon skojj! Dock så måste den ju vara på distans..
Vet inte riktigt hur tiden ska räcka nu, men det fixar sig ju alltid! :D

Hoppas att ni har det superbra allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0