Lär man sig aldrig?

Hej alla kära läsare!
I dag har jag jobbat!! Var superskojj och gick jättebra! Var så himla nervös när jag körde dit, men det släppte snabbt! Superskojj!

Nu sitter jag hemma, och skulle kolla om de gick nån bra film på tv, och fastnade nu framför någon läskig film på 6an.... Jag hatar verkligen skräckfilmer!! Och är ju så sjukt lättskrämd och är en sån som kan vara rädd i veckor efter att ja kollat på filmen... Osså sitter jag ensam och kollar på en?

Det dumma är ju att jag inte riktigt kan sluta kolla på den nu, man måste ju lixom se klart! Näe, skräckfilmer måste ju vara dom mest onödiga filmer som finns, man blir ju bara sjukt rädd.. Nej, nu slutar reklamen.. Får se om det kanske blir aldeles för läskigt så jag blir tvungen att byta kanal.

Ha det så bra alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0