Gott Nytt År!

Gott nytt år alla!
Jag har haft ett superbra nyår, hoppas att ni också hade det! Nyåret firades med underbaraste Lollo, och en massa andra kul folk!
Träffade även Emma o Ida när vi kollade på nyårsraketerna på stan. Jättekul att träffa dom igen! :D

Sen Lördag Söndag spenderade jag hemma hos Lollo. Vi har haft det jättemysigt och gjort massa skojj!
I lördags hade vi snörejs på gärdet med Britney och Z, och senare på kvällen var vi hemma hos Mille på julklappsbyte! Mysigaste <3
I dag red Lollo och jag först ut på Britney och Calle och sen så tolkade vi efter bästaste Z! Gick superbra! Hon var så duktig lilla Z, som för första gången i sitt liv hade någon på skidor bakom sig, men hon verkade tycka att dte var helt ok.
Lollo och jag var även duktiga och filmade när vi tolkade, måste nog säga att Lollo var bäst på o filma :) Så hon har lixom gästbloggat lite här nu, genom filmerna :)
Och för att försvara mig så var det faktiskt jättesvårt (!) att åka skidor på gärdet, för skidorna lixom fastnade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0