At Lollo´s place!

Lollo kom heeeeem, för jag längtar efter diiig.. <3

Sitter hemma hos Lollo och väntar på att hon ska komma hem från jobbet. Var med henne upp i morse oxå red vi ut på Britney och Calle, mys <3
Sen var det så himla fint väder så då tog jag hennes kamera så följde jag och Mixie med henne när hon skulle rida iväg på Z. Tyvär vart det inte så månda bilder då det inte fanns så mkt batteri i kameran, så den dog lite då och då..

Sen vinkade jag hejdå till Lollo när hon for till jobbet osså var ja så duktig så och fixade i stallet :)
Sen var Mixie och jag lite lata och kollade på film, mys! :D <3

Ikväll ska Lollo och jag iväg på bio, The Tourist blir det! Ska bli skojj!

Och i morgon ska jag provjobba, skojj skojj! Så jag längtat efter att få jobba! Helt sjukt, men så är det! Det är svårt att njuta av ledighet när man inte riktigt vet när den ska ta slut.. Tycker ni inte det? Visst njuter man som mest när man vet att man har ex 2 veckors ledighet? Att man lixom har något att komma tillbaka till efter ledigheten..

Men men, tänkte lägga upp lite bilder från i dag!
Enjoy!




Kommentarer
Postat av: Maya

mysiga bilder! :D

2011-01-21 @ 19:04:23
URL: http://mayaolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0