Stackars liten sjukling.

Förlåt att jag har varit så oaktiv dom senaste dagarna. Men jag har legat i feber. Känner mig bättre nu, febern är i alla fall borta. Så jag börjar känna mig piggare!

I dag har jag bakat. Toh lite fina bilder, och den här gången ska jag väl försöka få lin bilderna oxå ;) Meeen, det blir i morrn. Men då kan jag lägga upp receptet oxå.

Har faktiskt inte provsmakat än, men den verkar riktigt god. Så hoppas på det. Men det lär vi märka i morgon, för längre än så kan den ju inte stå osmakad heller. ;)

Nu sitter jag och kollar på Ghost Whisperer. Spännande spännande! :D Tycker den serien är himla bra faktiskt!

Har väl inte så mycket mer att skriva om nu. Så det blir väl mer i morrn.


Kram!

Kommentarer
Postat av: Maya

usch då.. du får krya på dig! och recept är alltid uppskattat ;D <3

2011-02-22 @ 22:35:19
URL: http://mayaolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0