sjukling.

Usch, känns inte direkt som om jag är bättre än i går.. Frös så grymt i natt så jag fick sova med dubbla täcken! Helt sjukt. Har även sjukt ont i halsen, oxå känns det som om en bihåleinflamation är på g... Hur kurerar man sig mot det på bästa sätt?

Dricker en massa te nu i alla fall, vad nu det ska hjälpa mot? Haha, men, försöka går ju alltid! :D

Ska ju ha värsta mysigaste dagen med Lollo och Mille i morrn, men vet inte riktigt hur det ska gå! Men chansen finns väl fortfarande att jag ska bli lite bättre tills i morrn? Vi hoppas på det!
 Måste prata lite med girlsen <3

Osså tycker jag att vi kan väl ta och hoppa äver några veckor, eller månader rättare sagt, för nu är jag trött på all denna kyla. Kan vi inte bara ta och få sommar i stället? Det måste ni väl alla hålla med om? För nu är väl alla lite småtrötta på vintern och kylan..?





Inget konstigt aaaaallsss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0