Shopping!

Har precis kommit hem nu.
Var inne och pratade lite på utbildningsförbundet, sen så gick mamma och jag lite på stan, och jag råkade visst få med mig två par jeans med mig, och när vi skulle tebax skulle jag "bara" in i skoaffären, så nu råkade ja få med mig ett par skor hem. Men man kan ju inte ha för många skor, eller hur?

Ska kanske ta lite bilder på allt och lägga upp här på bloggen, så får ni se hur mycket jag har fyndat, för allt jag köpte var faktiskt på rean :)

Jag vet inte, men jag verkligen har börjat älska skor. Det har jag knappt brytt mig om förut, men det har lixom kommit nu. Helt sjukt, men skojj är det! :D

Kommentarer
Postat av: Lollo

haha jaa visst hittar ja massa tävlingar! Jaa, vinner du hästsakor får du väll skaffa dej en häst sen ;) <3

2011-02-16 @ 17:33:24
URL: http://www.nattstad.se/louisebrantsberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0