I throw my hands up in the air sometimes.

Filmkvällen i går vart super! Vart först bjuden på mat hos Tim, och lite senare på kvällen kom Lollo när hon äntligen hade slutat på jobbet :)
Kollade på Inception. Har inte sett den förut, och jäklarns var invecklad den är. Men den var superbra!! :D Kan hända att man förstår lite mer av den om man kollar på den en andra gång sen.. ;)



i morrn är jag inte tonåring längre!! hur sjukt är inte det? Herregud, jag fyller ju 20! :O Då är man ju stor! Läskigt läskigt...

Har ni det som jag för tillfället med detta eviga snöande? Precis som man började se våren komma... Men man borde väl förstå att det inte kunde få vara så, det är ju trotts allt bara början av februari.. Men jag känner ändå ingen glädje alls när jag ser snön falla.. Desto mer känner jag att jag verkligen borde gå ut och skotta snart.. Innan det blir allt för tungt!
Men nu när jag sitter framför brasan och känner hur varmt det är om ryggen (sitter med ryggen mot brasan) känns det inte direkt lockande och ge sig ut och skotta.

Har föresten pratat med syon i dag, och på måndag, om jag får hem böckerna då, kan jag börja mitt pluggande! Är taggad! Nu jäklar ska det pluggas!

Hoppas ni alla har en bra dag i snöyran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0