Frukost!

Tog sovmorgon i morse, och gick upp strax efter 9. Mysigt! Sen har jag ätit frukost, har fått någon slags dille på o ha keso på mackan. Haha Massa gott är det!

Nu ska jag ut och köra in pellets, för den börjar ta slut. Och det är faktiskt ganska skönt att kunna duscha i varmvatten ;) Eller vad säger ni?

Sen har jag inte riktigt några planer för resten av dagen. Så det blir ju spännande och se vad det blir. Jag har en känsla av att jag kommer att baka en hel del i dag oxå, men man vet aldrig!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Keso på macka är galet gott!!! :D

Du kan ju baka till imorn? va myys vi kommer ha då med nybakat :D

2011-02-08 @ 12:39:09
URL: http://www.nattstad.se/louisebrantsberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0