Alla Hjärtans Dag <3

Glad alla hjärtans dag! <3

Hoppas att ni alla får en underbar dag!
Jag sitter och äter frukost, ska snart iväg mot Hallsberg för att hämta upp Pappa. Han ska igentligen inte hämtas upp förens vid typ 14.00. Men har en massa som ska fixas innan det, så borde nog åka ganska så snart.

Men nu ska jag gå och fixa mig iordning. Ha det så bra alla, så ska jag försöka få in bilderna från igår. Har dom på mobilen, och den har stängt av sig och jag fick helt plötsligt någon black out och kommer inte ihåg min pin.... Jag har aldrig glömt bort min pin... Nu flög den lixom ut ur huvudet.. Panik! Hur klarar man sig utan en telefon?

Får se om jag överlever dagen, så hörs vi senare!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0