zuuumba

Åååh, det var så galet kul med zumba!! Men samtidigt sjukt jobbigt, måste verkligen vara superbra träning för heöa kroppen, är helt slut nu. Men det var verkligen superskojj, och kan verkligen rekomendera er allihopa att prova på zumba! Man blir så himla glad av det!

Sen har även min underbara vän Lollo beställt Peace and Love biljetter nu till oss, så nu jäklar!! Ska bli så sjukt kul! Men beror lite på om jag får jobbet på Cypern och hur dags jag ska åka dit i så fall... Men får se, hoppas på att komma iväg på P&L i alla fall! <3

Nu är jag supertrött och ska lägga mig och läsa. Ska upp early early i morgon, ska med pappa o hämta massa brädor och så ska vi fixa klart det sista på altanen. Kanonsnyggt är vad det kommer bli!!!

nattinatti på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Åh va skojj!! Var de svårt då eller var du grymmast i klassen? ;)

2011-04-08 @ 11:13:04
URL: http://Http://www.lbrantsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0