zumba

Nu känner jag mig duktig, har jobbat igenom hela kapitlet. Så nu är det bara 4 kvar, och tenta på onsdag... Otaggad, men ska fixa den! Så får väl ta och sattsa på att ha nästa kapitel klart i morgon. Vill i alla fall vara klar med alla kapitel på måndag, så jag kan ämna tisdagen åt att repetera.

Nu om en halvtimme så ska jag iväg till bussen in till askersund. Sen ska Mia plocka upp mig osså drar vi iväg och dansar zumba. Är så himla taggad, så sjukt skojj ska det bli! :D

Nu ska jag väl försöka hitta någrra bra träningskläder, så jag hinner med bussen.

kram!

Kommentarer
Postat av: Lollo

haha nee du är precis som IRL! ;)

Va roligt med Zumba! Hoppas det går bra!

2011-04-07 @ 22:21:18
URL: http://lbrantsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0