våffel-kalas

Ska snart iväg på kalas till kusinen som fyller 17 i dag! Hon skulle bjuda på våfflor vid 11 ungefär.

Vart tyvär inga mer inlägg i går, var så trött i går när jag skulle lägga mig så jag somnade på en gång! Super skönt att bara kunna somna!

Mamma som gjorde så fina drinkar till oss igår, och pappa som fixar maten :)


Nu ska jag fixa mig iordning, ska åka 30min! Men vi hörs! Kan hända det blir lite senare, för vi ska iväg till båten efter firandet tror jag.

ha en bra dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Va skojj!!

jo du är alltid välkommen bara att komma förbi ;) Så kör vi en photoshoot! ;)

2011-04-22 @ 10:12:03
URL: http://lbrantsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0