utedag

vad det börjar kännas att sommaren är på väg nu! Har ju varit supervarmt ute i dag!

Har i alla fall städat och stallt undan kaninernas vinterbur, det var inte det lättaste att bära iväg den själv! Haha, skulle kanske ha väntat på att nån kom hem som kunde hjälpa mig. Men skam den som ger dig ;) jag fixade det ju i alla fall! Men tror nog att min kära pappa får hjälpa mig med att få upp den på garagevinden. Tror jag skulle behöva några slags superkrafter för att få upp den dit själv!

Annars har jag suttit på altanen i solen och läst en massa företagsekonomi, och så har jag gått en långpromenad! Var ute i 1½ timme och gick! Kände efter någon kilometer att långbyxor och långärmad tröja var dumt att ha på mig! Så varmt vart det!

Nu ska jag få hjälp med buren, men vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0