tråkigt väder är pluggväder

Tur för mig att det är tråkväder i dag. Så jag inte får för mig att gå ut i stället för att plugga. Men nu börjar det bli tråkigt och plugga. I morrn är det tenta som gäller.. Så är väl bara att kämpa på nu så jag kan få den här tentan avklarad så jag kan sikta på nästa.

I helgen är det fest som gäller! Då fyller min mamma 50, så hon och 2 av sina vänner (som även dom fyllt 50 i år) har fest på lördag. Vi har planerat massor och det kommer nog bli en superlyckad och superskojj kväll! Är faktiskt supertaggad! Min kära bror kommer hem på fredag för att hjälpa till med lite förberedelser i lokalen vi hyrt, kommer bli grymt.

Nu ska jag fortsätta pluggandet. Känner mig faktiskt riktigt duktig på bokföring ;)

Mamma och jag på min student!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0