tebax

hemma igen nu! Var supermysigt och har ätit hur mycket våfflor som helst känns det som! Sjukt mätt, men gott är det!
Sen var det fiskedamm! Haha, och alla fick vara med, till farmors stora glädje! Jag fick en fin handväska! Kommer ihåg att det nästan alltid var fiskedamm på alla kalas när man var liten! fast då fick man oftast en liten godispåse!

Nu ska jag översätta mitt CV till engelska och skicka iväg till jobbet i Cypern. Dom bad om ett i går käll, men då hade jag ingen ork till det. Har väl inte det nu heller, + att jag verkligen behöver plugga! Ligger sjukt mycket efter i planeringen som jag gjorde.. Vet inte hur jag ska hinna riktigt..

Förövrigt är jag fortfarande taggad på utgång i kväll! Men får se hur det blir.. Himla svårt och få med någon verkar det som =/ Men har ju ett litet tag till på att ragga upp nån som är sugen på att haka på! :)

Nu ska jag sätta mig med mitt CV...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0