städat och fixat

Nu är huset skinande rent! Tänk så lätt dte går med lite musik i bakgrunden! Det är bara mitt rum som behöver städas lite till.. Men det är inte så stökigt, bara att jag har ju tagit över henriks del i rummet oxå, osså ska han komma hem i morrn. Så ska fixa klart det. Men kan hända att jag kanske fixar det i morrn..

Nu har jag i alla fall bakat klart en satts med cupcakes, ska göra resten av alla cupcakes i morrn. Och så sätter jag nog inte på glasyren förens på lördag, innan festen. Blir super!

Om ca 1timme åker jag in till askersund och möter upp Mia, sen drar vi iväg och kör ett Zumba pass! Jag är supertaggad!

Nu ska jag lägga ihop alla muffinsarna och städa undan lite i köket! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0