redo för avfärd

Nu är väskorna packade och jag är redo! Eller ja, ja vet inte riktigt om jag är redo.. Jag har inte riktigt fattat att jag ska åka än tror jag... Men det kommer nog i morgon kan hända... Nu kan jag inte riktigt fatta att det verkligen är sista natten jag kommer att sova i min egen säng här hemma på sännavägen på ca ett halvår! Helt sjukt!

Mamma och pappa hade gjort iordning jättegod kvällsmat (renkött och potatismos och kantareller) Supergott var det! Så satt vi och pratade en lång stund! Supermysigt!

Vill även gratta min underbara vän Emma, som kommer att bli mamma! Jag tror hon kommer att bli en underbar mamma! Är dock himla tråkigt att jag inte kommer att hinna träffa henne innan jag åker! Hade verkligen velat göra det!

Nu ska jag sova, natti natti alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0