pannkakor

Står för tillfället och steker pannkakor. Tänkte fixa crepes till kvällsmat! Med champinjonfyllning tänkte jag. Sååå himla gott! Var jättelängesen jag åt crepes faktiskt.
Nackdelen är att jag och att steka pannkakor inte går ihop, mot slutet brukar jag ha fått in flytet. Men då är man ju ändå klar, så då spelar det ju ingen roll. I början blir det aldrig som jag vill, och oftast (i dag inget undantag) får jag lust att kasta både stekpannan och smeten så långt bort från mig som möjligt. Har än så länge motstått den impulsen.


Kommentarer
Postat av: Lollo

ÅH va gott! Dom ser himla goda ut iallafall! kommer du imorn? när isåfall? För ja ska hoppa en varsin 120 och B&C vid 16.00 :) Så vi hinner rida dom andra innan :D Du får gärna hänga med till Wittvång iofs :) <3(Håller på med bloggbyte by the way)

2011-04-05 @ 18:30:58
URL: http://lbrantsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0