no pictures

tyvär så blev det inga bilder i går i alla fall.. Lollo glömde sin kamera, och jag glömde påminna henne om den. Haha Typiskt mig och glömma, faktiskt!
Men kan säg att det var en jätte trevlig kväll hos Zanna och vi vart superfina både Lollo och jag! :) Riktigt kul att få hjälp av en duktig med sminkning och välja färger mm.
Sen åkte vi vidare och träffade lite vänner. Men satt mest i lägenheten och pratade om inget alls.

Nu har jag inte gjort så mycket än i dag. Tagit fram företagsekonomiböckerna, men inte riktigt satt mig och pluggat än. Dom ligger här brevid och blänger surt på mig. Men jag tänker ignorera dom ett litet tag till.


Ska fixa lite ute i dag, osså ska jag baka något tänkte jag! Himlans grått och tråkigt nu ute faktiskt! Så vill vi ju inte ha det!?

Såå, ni får ha en bra dag alla!!
Kram!

Och svar på en fråga om vart jag ska dansa Zumba, Det ska jag göra i vretstorp, som ligger här vid askersund!


Såå, ni får ha en bra dag alla!!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Åh emma! det blir ingen bakning alls här! Behöver ha hit dej!!!!! :D <3 du bara måste flytta in med mig i lägenheten och baka! :D

2011-04-03 @ 12:23:22
URL: http://www.nattstad.se/louisebrantsberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0