massor att göra

Ojoj, nu är det massor att göra! Ska göra en packlista, ska göra en lista på vad jag behöver köpa. Sen ska jag packa. Sen måste jag kolla upp om jag måste boka hotell, eftersom jag åker så tidigt på fredag morgon, så fanns det varken bussar eller tåg så att jag kom fram i tid.
 Jag tror inte riktigt att någon har lust att skjutsa mig mitt i natten. Så i så fall måste jag boka ett hotellrum till torsdag. Och i så fall så måste jag åka redan på torsdag eftermiddag/kväll... Herregud, nu börjar jag bli supernervös! Ska jag verkligen flyga aldeles själv till cypern? Någe sånt här skulle jag aldrig våga göra!

Nu måste jag ringa och kolla hur det är med min försäkring, sen ska jag ringa flygbolaget och kolla upp hur vikten är på mina väskor. För det står så konstigt i min biljett så jag fattar nada!

Ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0