ladies night

Sitter och pluggar för fullt nu så jag kan få tillåtet att få ledigt i kväll och i morrn!
För i kväll är det tjejkväll hos Maya! Kommer bli supermysigt! Lollo ska även dit, så det kommer bli super! Kunde ju inte träffa henne i går. men blir lite myskväll i kväll med B&J, film. Det är då det blir som bäst! <3
Så lite senare tar jag bussen in till örebro, eller om jag kunde åka med kusinerna in, får se hur det blir.

Så det blir nog inte så mycket bloggande i dag, eller i morrn. Men ska försöka komma ihåg kameran så jag kan ta lite bilder i kväll. Låter väl bra!?

Nu ska jag fortsätta pluggandet med kredit och debet och alla dessa konton och dubbla bokföringar. varför ska allt bokföras på 2 ställen? Det blir så mycket krångligare då!


hihi, en gullig bild på Lollo och Maya, Maya syns lite i bakgrunden i alla fall. Och glada är dom båda två <3


Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha snygg bild ;) ja guu så mys vi ska ha!! <3 var så längesen vi sågs jue!

2011-04-09 @ 14:11:10
URL: http://Http://www.lbrantsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0