inomhusväder

Riktigt inneväder är det i dag. Det duggregnar och är grått.
Men då känns det ju i alla fall inte riktigt lika jobbigt att sitta inne och plugga. Men kan inte säga att jag fått mycket plugg gjort i dag. Tyvär. Behöver verkligen det.

Men vart sugen på att fota, så har fotat lite random bilder i huset en stund.
 Föresten så gick intervjun bra, dom ringde nästen exakt när jag hade skrivit förra inlägget. Men dom var supertrevliga och det kändes bra. Men vet inte om jag kommer att ta jobbet eller inte. Livet är fullt av val, eller hur var det nu?

Nu ska jag försöka sätta mig och plugga. Om jag inte hittar någe mer kul på vägen, det vet man ju aldrig.


Kommentarer
Postat av: Lollo

Men fick du jobbet? Kul att dom var trevliga iaf och spännande att ha gjort en intervju via Skype :)

2011-04-07 @ 08:44:53
URL: http://Http://www.lbrantsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0