flower power

Sitter och försöker skriva en massa bokslut i exel nu. Tröttnade på att skriva i blocket. Det är ju huuur mycket som helst att skriva, hur kan någon vilja bokföra/göra bokslut utan dator? Tidskrävande är va det är. Och ett stort tålamod!

Blir ingen Zumba för mig i dag, så ska försöka ut och springa i stället. Anledningen till att jag skippar Zumban är för att vi ska fira min bror i dag, som igentligen fyller den 2 Maj, men då åker han och Ida till Barcelona, så då firar vi honom i dag. Och ska jag iväg till Zumban så åker jag vid ca 17.30 och kommer hem ca 20.45. Himla tråkigt och missa, men känns ju ändå kul och kunna vara hemma och umgås med familjen. Var så himla längesen hela familjen umgicks så här.

Nu ska jag fortsätta min underbart roliga arbete i exel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0